воскресенье, 16 ноября 2014 г.

Модуль 9


Завдяки цьому модулю я зробила такі висновки, що учні можуть самі спрямовувати себе у навчанні. Важлива роль і місце диференційованого навчання - перехід до процесу навчання, що будується навколо потреб учнів, вимагає адаптації і з боку учнів, і з боку вчителів. Вчителі мають допомогти учням розвинути навички самоспрямованості та спрямувати учнів на активність у власному навчанні. Щоб задовольнити навчальні потреби учнів, вчителі повинні відповідливо спонукати та заохочувати їх, щоб вони стали впевненими та незалежними в навчанні. Я вважаю, що цей модуль допомагає організувати диференційоване навчання учнів. Я також створила форму оцінювання учнівської самоспрямованості в навчанні, інструменти для підсумкового оцінювання, навчальні матеріали для успішного навчання різних учнів та внесла зміни у план вивчення теми.

Комментариев нет:

Отправить комментарий