Під час тренінгу були розвинути навички навчання, що базуються на навчальних потребах учнів, за допомогою інформаційно-комунікаційних технологій (ІКТ) та методу проектів.Були розроблені критеріїї оцінювання, за допомогою яких відбувалось оцінювання учнів. Модуль допоміг познайомитисяь з різними видами оцінювання, які застосовуються для визначення того, що учні вже знають і вміють на початку завдань проекту та знання, які мають учні отримати. Практично закріпили навички планування оцінювання. Розробили таблицю ЗХД. Я створила власну презентацію для заохочення учнів. Ця робота мені дуже сподобалась, хоча виникали деякі труднощі.
среда, 29 октября 2014 г.
Модуль 4
Під час тренінгу були розвинути навички навчання, що базуються на навчальних потребах учнів, за допомогою інформаційно-комунікаційних технологій (ІКТ) та методу проектів.Були розроблені критеріїї оцінювання, за допомогою яких відбувалось оцінювання учнів. Модуль допоміг познайомитисяь з різними видами оцінювання, які застосовуються для визначення того, що учні вже знають і вміють на початку завдань проекту та знання, які мають учні отримати. Практично закріпили навички планування оцінювання. Розробили таблицю ЗХД. Я створила власну презентацію для заохочення учнів. Ця робота мені дуже сподобалась, хоча виникали деякі труднощі.
Подписаться на:
Комментарии к сообщению (Atom)
Комментариев нет:
Отправить комментарий